onsdag 3 oktober 2012

Tävling

Nu har mina saker från sommaröhallen anlänt och det var ej mycket kvar... Som jag skrev i ett tidigare inlägg så kommer jag att lotta ut 2 saker en huvudvinst och ett tröstepris bland mina få läsare.Det ända ni behöver göra är att skriv en kommentar om varför just ni vill ha saken :) Jag lägger upp bild på huvudvinsten men inte på tröstepriset det får bli en överraskning :)




Det är en korg med handtag och man kan använda den till vad som helst
Tävlingen avslutas på Lördag 6.10 kl 21.00

3 kommentarer:

  1. Den skulle passa till den större damen i huset, att ha sina smycken i.

    SvaraRadera
  2. Hej, oj vad kul med tävling :)
    Jag vill vinna för att ha någonstans att ha mina garn i :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad roligt! Vilken fin korg dit skulle jag få många garn nystan att rymmas och jag som älskar att handarbeta så är verkligen i behov av en handarbetskorg.

    SvaraRadera