lördag 14 september 2013

Evigheter sen sist

Hejj

Det är snart 1 år sen jag skrev nått hit men kollade att det är nog någon som är in och kollar om det kommit nått nytt hit.

Sommaren har gått och nu är hösten här. Vi har fått en del gjort på gården men inget inne där har det stannat till men bara vi får klart runt fönstren blir det att flytta in och börja med vinden och barnrum och gästrum :)
Sen väntar vi tillökning i vår familj så snart är jag ensam kvinna med 2 gossar och gubben :) Det blir mot november det sker. Och på tisdag fyller skrållan Sandra 1 år som jag är moster åt och henne har man fått sköta en hel del så man hunnit öva på detta att ha 2 barn hemma :)

Ska försöka skärpa mej med skrivandet men jag skriver det varje gång och det är svårt att hålla när man har mycket annat att göra med :) Måst njuta med theo de sista månaderna nu innan han mister lite av min uppmärksamhet. Så tacksam för att ha fått vara hemma och vara vårdledig detta år med honom är jag. Älskar min lilla gosse som snart inte är så lite och fyller 2 år nästa månad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar