måndag 7 februari 2011

Måndag

Hejj

Har haft en liten paus här nu men jobbet har kallat och även sömnen ville ha en bit av min tid. Nåjaa, det var ju kalas på lördag kväll och det var trevligt så tack Daniel och Emilia. Efter det för jag, Lotta, Micke, Kim och Robert och åt till diana. Sen bar det iväg hem å klockan var redan 2 när vi kom hem så de bar bums i säng för kl 8 skulle jag vara på jobbet. Dagen i jobbet gick bra och kl blev 13 och jag fick åka hem. Då bar de av ut med skotern en sväng. De va så skönt väder. Sen på kvällen somnade jag på soffa 20.30 och vaknade 22 men jag vandrade direkt till sängen och vaknade 10.30 i mårse. Så nu är jag utvilad och orkar ett par dagar till. 

Idag blev det jobbet och nu sitter jag här och skriver lite. Ska se lite tv å sen och sov för det är väckning 06.00 imorgon bitti.. 

 God natt och sov gott



TJ 5 dagar till Scooter i vanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar