torsdag 3 februari 2011

Skift 2/8

Hejj

Detta går långsamt kan inte dessa dagar vara över snart. Ok denna dag blev till inget heller. Lämnade på soffan efter att min mor och far vari hit och fixat sin bil. På samma gång fick jag lurat mamma med en plast orkide. Köpte den på plantagen med jonttu och den ser verklig ut på långt håll men mamma gick till och med och tog i den och hon märkte inte att den inte var riktig. Det kallar jag trovärdigt lagat från plantagen. Om ni nu undrar varför jag köpt en plast/tyg blomma så är det så att alla blommor jag har överlever men inte orkider fast jag gör som det står på alla blomtips sidor.

Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag ska börja åka mot jobbet. Och all snö som kommit ner idag och ikväll blir jag trött på. Hoppas det inte kommer hela natten så man slipper hem från jobbet imorgon bitti.

Dessa inlägg blir ganska korta men nu just är jag lite inspirationslös

Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar