måndag 20 februari 2012

Lundmyr of Sweden

Tjenixen

Denna dag har också varit fullspäckad. Morgonen var som vanligt theos frukost sen min. Sen promenad vid 12.30 tiden och den gick idag till den lokala fiskaffären för att köpa kvällens middag som bestod av ugnslax, potatismos och gräddfilssås. Hann inte göra nån sallad. När jag varit på promenad så somnade Theo å jag skottade gården och gick sen in för att förbereda maten och bullat och pajer inför kvällen. Mina töser Jonttu och Carro kom lite över 5 och då stod maten på bordet och Theo hade ätit sin mat. Bakade paj till kaffet som vi hade efter lundmyr förevisningen. De hade massor med grejjer med sig och alla handlade lite smått å gott till sina små lurviga oberoende om de ännu är i magen eller nästan 4 år. Jag som värdinna fick välja saker för 35 € och dessutom fick vi alla 20 % på allt som inte redan var nedsatt. Nu är allt bortstädat och jag trött i fötterna. Så nu blir det soffan för min del. Gubben är fortfarande inte hemma men snart. Gossen sover. Och på söndag skall jag i jobb för första gången sen midsommar... Får se hur det skall gå till :)

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar