söndag 19 februari 2012

Söndag igen

Hej

Oj vad veckorna springer i väg snart är det vår och sen sommar :) Denna söndag har bestått av lite allt möjligt. Jag skulle ta sovmorgon men den nöten gick inte den. Theo vägrade bli matad av pappa så de var nog bara för mamma att stig upp och mata gossen. Sen åt vi frukost och for till bygget för att fixa lite saker. Theo sov i vagnen en stund och när vi kom hem vid 15 tiden blev det att åka till vallan efter lite mat för dagen. Orkade inte koka idag. Stod i köket hela dagen igår. När vi ätit så blev jag jätte trött så jag tog gossen med och gick sov en stund. Han sov bara en timme men jag sov 2 ½ timme. Så va de bara att stiga upp och ge han mat. Då började kim dammsuga huset och jag och theo busade lite :) Sen var det min tur att ta över städandet och fixa småplock å lite damm. När gossen somnat för natten diskade jag undan lite grejjer som lämnat från igår och nu sitter jag här och bloggar. Skall även läsa igenom bloggar före jag går sov. Gubben sitter och spelar igen. Har inga bilder idag att sätta upp men skall ta med kameran till bygget före de gjuter. Och sen när det är gjutet.

Trevlig fortsättning på söndagskvällen. Skriver imorgon om lundmyrpartyt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar